Hoppa till innehåll

Kontakta oss

Välkommen att kontakta vår kundservice, skadeservice eller vårdplanering beroende på vilket ärende det gäller.

logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Vilken skatteklass har min försäkring?

Försäkring Skatteklass
Livförsäkring/Livskydd K
Olycksfallsförsäkring K
Sjukförsäkring K
Inkomstskydd K
Betalskyddsförsäkring/Låneskydd/Kontoskydd K
Sjukavbrottsförsäkring K
Barnförsäkring K
Sjukvårdsförsäkring Särskilda regler gäller
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Kan jag skicka in en spontanansökan?

Välkommen att skicka in en spontanansökan till oss på jobb@bnpparibascardif.com
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur kontaktar vi er om vi är intresserade av att bli er samarbetspartner?

Kontakta vår säljavdelning på 031-707 98 70.
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur tecknas era försäkringar?

BNP Paribas Cardif säljer försäkringar via samarbetspartner som bland annat består av banker och kreditmarknadsbolag.

Om du är kund hos någon av våra samarbetspartner har du möjlighet att teckna våra försäkringar.

Kontakta din bank eller kreditmarknadsbolag för att ta reda på om de har ett samarbete med oss.

logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur ändrar jag mitt försäkringsbelopp?

Om du vill höja ditt försäkringsbelopp kontaktar du den bank där försäkringen tecknades.
Om du vill sänka ditt försäkringsbelopp kan du skicka ett mejl till info@bnpparibascardif.se eller ett brev med vilket belopp du vill ändra till.
 

logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur avslutar jag min försäkring?

Du kan kontakta oss via 020-52 52 56 eller info@bnpparibascardif.se
Gäller det Livförsäkring/Livskydd måste vi få det skriftligt via mejl eller brev.
 

logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur ändrar jag betalsätt på min försäkring?

  • För att ändra till fakturabetalning kan du kontakta oss via 020 - 52 52 56 eller info@bnpparibascardif.se
  • För att ändra till månadsvis autogirobetalning behöver du underteckna ett särskilt autogiromedgivande. Observera att blanketten måste skickas in till oss i original.
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur betalar jag min försäkring?

Försäkringen kan betalas antingen via autogiro eller via faktura. Observera att vissa försäkringar endast kan betalas månadsvis via autogiro. Se i dina villkor vad som gäller för just din försäkring.
 
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Vart ringer jag om jag behöver läkarvård och har en sjukvårdsförsäkring hos er?

För att boka besök till läkare kontaktar du vår vårdplanering: 020 - 98 75 00. Från utlandet ringer du: +46 (0) 31 - 707 98 66. Observera att läkarbesök endast kan bokas för vård i Sverige.
logo BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg
Tel: 031-707 98 70 (växel)
Email: info@bnpparibascardif.se

Hur anmäler jag en skada?

Om du blivit arbetslös eller sjukskriven och har ett Betalskydd eller Låneskydd kan du anmäla din skada här på vår webbplats.
För övriga försäkringar är du välkommen att ringa oss på 020 - 52 52 56 för att beställa en skadeblankett.
Du kan även vända dig till vår samarbetspartner där du ansökte om din försäkring.

Du skickar din skadeanmälan till:
BNP Paribas Cardif, Box 24110, 400 22 Göteborg.

Kontakta oss

BNP PARIBAS CARDIF
Box 24110
400 22 Göteborg

Tel: 031-707 98 70 (växel)

Mejl: info@bnpparibascardif.se